Fevzi İpek:Düzce Üniversitesinde Üyemize Yönelik Saldırı ve Şiddet Kabul Edilemez!

16.08.2012 - Bu Yazı 11053 Kez Okundu.
Yorum : 42 - Onay Bekleyenler : 0

Fevzi İpek:Düzce Üniversitesinde Üyemize Yönelik Saldırı ve Şiddet Kabul Edilemez!

 KESK’e bağlı Eğitim Sen Düzce İl Temsilcisi Fevzi İpek bugün bir açıklama yayınlayarak Düzce Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığında çalışan Eğitim Sen üyesi Sinan Karakurt, İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Mehmet Kütük tarafından, yanındaki iki kişi ile birlikte fiziki şiddete maruz kalmasını şiddetle kınadıklarını belirtti.

Fevzi İpek, bir odada zorla alıkonulan arkadaşlarının zorbaların şiddetinden kaçıp polise sığındığını ve hastaneye sevk edilerek, gördüğü şiddet nedeniyle 2 gün iş göremez raporu aldığı söyledi.

Şerifoğlu olayı kapatmaya çalışıyor

Egitim-Sen Düzce İl Temsilcisi Fevzi İpek daha sonra şu açıklamayı yaptı: “ Sinan Karakurt’un açıkça şiddet görmesi ve yaşadığı saldırı sonrasında iki günlük “iş göremez” raporu almış olmasına rağmen, Düzce Üniversitesi Rektörlüğü’nün soruşturma açmak yerine, suçu üyemizin üzerine atmak istemesi kabul edilemez bir tutumdur.

Şerifoğlu  zorba müdürünü koruyor

Rektörlüğün saldırıya uğradığını iddia ettiği daire başkanının herhangi bir adli ve idari şikâyetinin olmaması, benzer olaylarda yaşandığı gibi, üniversite yönetimi tarafından olayın üzerinin örtülmek istendiğini göstermektedir. Rektörlük makamının üyemize şiddet uygulayanlar ile görüşürken,  mağdur olan üyemiz ile görüşmemiş olması ve görüşme talebinde de bulunmaması dikkat çekicidir.

Bu zorbalar üniversiteye yakışmıyor

Düzce Üniversitesi rektörlüğü, saldırganı korumaktan vazgeçmeli, üyemizin yaşadığı mağduriyeti göz önünde bulundurarak, adı geçen daire başkanı hakkına derhal soruşturma açmalıdır. Sendikamız konu ile ilgili her türlü hukuki girişimde bulunacak, üyemize saldıranlar ve onları rektörlük korumasına alanlar hakkında hukuki müdahaleleri en kısa sürede gerçekleştirecektir. “ dedi.

Haber:Enes Bektaş

Serapey Bahçe, Hobi ve Mini Seraları

Facebook Yorumları

42 0
reklam
ü/niversiteli 23.08.2012 - 04:25:31
6181(Trabzon-Düzce) g.v ren yazdıklarını kendin anlayabildin mi? Şıranın bozası olmaktansa Sinan gibi adam olmak gerek. Dürüstlük sadece Sinan için geçerli değildir. Her kes için altın bileziktir DÜRÜSTLÜK. Harama uzanan elleri ve devletin çıkarlarını gözetmeyenleri ortaya çıkarmayanların başlarına gelecekleri kendileri de bildikleri halde yine de üsteleyenler kahr-ü perişan olur inşallah.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,86
Ad Soyad Giriniz... 22.08.2012 - 14:13:46
ya kovboy resimleri güzeldi be neden kaldırdınız??????????
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,85
ü/niversiteli 22.08.2012 - 14:06:18
6181(Trabzon-Düzce) g.v ren yazdıklarını kendin anlayabildin mi? Şıranın bozası olmaktansa Sinan gibi adam olmak gerek. Dürüstlük sadece Sinan için geçerli değildir. Her kes için altın bileziktir DÜRÜSTLÜK. Harama uzanan elleri ve devletin çıkarlarını gözetmeyenleri ortaya çıkarmayanların başlarına gelecekleri kendileri de bildikleri halde yine de üsteleyenler kahr-ü perişan olur inşallah.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,15
Mehmet Çevik 22.08.2012 - 13:03:18
Kimse kusura bakmasın ama Düzce Üniversitesi artık faşist bir üniversitedir. Yönetimi ve öğretim üyelerinin büyük çoğunluğu (gönderilemeyenler hariç)... Bu değişime göz göre göre ses çıkarmayanların, işin ucu kendilerine dokununca bağırışmaları da ne yazık ki çok geç verilmiş bir tepkidir. Artık o üniversitede sizi duyacak kimse yok.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%46,46
6181 22.08.2012 - 11:34:11
valla şunca yıllık memurum daha sinan gibi kuruma gelir gelmez burda yolsuzluk var diye şıpadanak anlayabilen birini görmedim. sinan kardeşime buralarda yazık oluyor DDK da çok daha verimli olur. "sinan denetlenecek kuruma girer sınıf sınıf hımmmm yolsuzluk ileri derecede " der çıkar bu kadar işte....
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,15
ü/niversiteli 21.08.2012 - 17:17:54
Pardon adımı yazmayı unutmuşum Flaş flaş Düzce Üniversitesinde yeni olay http://www.oncurtv.com/haber/ORTALIGI-BIRBIRINE-KATTI/60026
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%52,46
Ad Soyad Giriniz... 21.08.2012 - 17:03:57
Flaş flaş Düzce Üniversitesinde yeni olay http://www.oncurtv.com/haber/ORTALIGI-BIRBIRINE-KATTI/60026
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%52,25
abussittin 21.08.2012 - 11:26:48
ygl.lı(yığılcalı) siz onun için bir DAGEM le menemen olmaktasınız. Hem yığılca hem dagem nasıl bir iş. Ulen Yığılcalı olup da neden YAGEM diye bağırmıyorsun ama kotarık adamları savunmaktasın hangi arabanın lastiğisin sen ya. Yığılca arısı hem de BAL arısı yuh sana
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,41
ygl.lı 20.08.2012 - 20:26:07
yav sözüm ona sendikacı senin başka işin yokmu.türkiyede veya düzcede herşey toz pembe sorun sadece sinan denen o yaratıkmı.o zaten dengesiz biri.siz hiç mehmet kütükle oturup çay içdinizmi odasına gittinizmi veya ne kadar yakından tanıyorsunuzda yargısız infaz yapıyorsunuz anlamış değilim.zaten sizi dikkate alan yok.boşuna medyayı meşgul etmeyin.siz iki koyuunu güdemezsiniz.sopa olayı yoktur.o arkadaşlar temiz dürüst efendi arkadaşlardır ve üniversiteye hizmeti geçen arkadaşlardır.başka kapıya.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%62,42
kamil kozanoğlu 18.08.2012 - 18:39:11
Sendikacılar nedense üniversite ile ilgili bir haber olunca enine boyuna bakmadan balıklama dalıyorlar. Oysa toplu görüşmelerde, öğrencisine tacizde bulunan üyelerine yaptırıma sıra gelince ortalıkta kimseler gözükmüyor.Arkadaşlar bırakın bu dalkavukluğu,birilerinin tetikçiliğini yapmak adına kişileri ve kurumları yıpratmayın.Bu memlekette kimlerin zorba, kimlerin yalaka olduğunu herkes biliyor. Sahip çıktığınız adamı da bir araştırın.Asıl amacın ne olduğunu çok iyi göreceksiniz.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%49,57
ü/niversiteli 18.08.2012 - 04:45:46
Dünya kuruldu kurulalı insanoğlunun üremesi türemesi mutlaka bir ilişki sonucunda soylarını devam ettirmiştir. Var olan bir gerçek vardır ki bu durumun aksi Allah(cc)' nin emriyle bir tek Hz. Meryem de vardır. Bu da müphem bir olaydır. Bana seslenen arkadaş para ile saadetin olmadığını nerden bilmektesin de böyle bir yoruma ihtiyaç duydun. Yoksa sen Hristoların Meryem Analarının çocuğumusun.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,77
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 23:06:16
ü/üniversiteli rumuzu ile yazan gardaş....PARAYLA SAADET OLMAZ
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,81
Gerçekler 17.08.2012 - 22:46:16
Size gercekleri anlatayım. Hoşunuza gitmeyebilir bastan söyleyeyim. Daire baskanı çok düzgün adamdır. Memura bastan memursenin sahip çıkması sonra ısı solculara devretmesi açık bir pazarlığın ifadesidir. Rektöre karsı kimler ve kimler kolkoladir, üniversite üzerine nasıl çirkin hesaplar donmektedir herkes görsün. Kadin dogumdaki yardimci docent kendi gorusunde olmayan insanlarla nasil kumpas kurmaktadir.Takva gorunenler kibleyi şaşırmıştır. Cekin elinizi üniversitemizin üstünden.Düzceliler burda
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%60,93
ü/niversiteli 17.08.2012 - 18:43:39
Alın size akşam akşam tekzip yandaşı medya da rektörün yapacağı işi kendi yapmış. Bu tekziple rektöre bile ayak çektiğinin farkındamısınız farkında mı? ACABA... Sen kimsin ki koskoca kurumun başının yapacağı işi kafana göre takılmaktasın. Böylelikle demek istiyor ki REKTÖR kim ki bana soruşturma açacak. Yorum sizin ve basının yani hyerel gazetenin. MK bey bu tekzibini savcı AH duymasın.... Genel sekreterliğe soyunuyormuş. İşte tekzip linki http://www.memurlar.net/haber/273089
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%58,96
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 16:14:58
Sinanın rektöre yazdığı yazı yayınlanmlıdır. o belge önemli onun üzerine gidilmeli. olayı saptırma girişimleri engellenmelidir.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%52,27
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 16:13:26
funda sen bu üniversite için büyük talihsizliksizn. bırak git artık.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,09
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 16:10:05
tehdit edebilirler ama bir halt yiyemesler. ateş olsalar cürümleri kadar yer yakarlar. az kaldı belalarını bulacaklar. biraz sabır.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,44
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 16:08:39
her işte yaptıklarını yapıyorlar. hatta Sinanı bile suçlu çıkarabilirler dikkat etmek lazım.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,88
Nejat açıl 17.08.2012 - 15:39:17
Düzce'de feodal yapının kırılmadığı çok açıkça görülmektedir. Kravatlı feodalların hakim olduğu üniversite Düzce'ye bir şey vermiyor. Buranın sadece adı üniversite.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,47
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 12:28:03
Biz üç kişiydik niye sadece benim adım var haa!!!!!
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%55,64
ü/niversiteli 17.08.2012 - 10:47:04
Hemi de SOL basında demek ki artık gerçekleri görenler yaşanan pisliklere göz yummuyor
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%52,90
ü/niversiteli 17.08.2012 - 10:44:10
TEBRİKLER yine ulusal basındayız. http://www.memurlar.net/haber/272812/ Bu haberde Sinan bey'in korkusu işlenmekte. İnşallah İNTİHAR eden diğer arkadaşımız gibi gerçekleşmez.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%58,94
Şadan 17.08.2012 - 10:19:20
Sinan KARAKURT a yapılan bu edepsiz ve terbiyesiz hareketi şiddetle kınıyorum.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%57,66
ü/niversiteli 17.08.2012 - 10:00:39
Şerefi olmayıp şerefine diyerek kadeh kaldıran Meksika parası pezo Sinan Bey’i çok iyi tanırım biraz gözlerinden rahatsız ama efendi biri idi ve her gördüğümde saygılı şekilde selam verir ve o dönemde görevli olduğu hastanede işimiz düştüğünde işini yapan arkadaştı. Bünyamin beyle bir memurun ne kadar üst düzeyde ilişkisi olabilir ki. Biz AA ip...e baya dost idik ama son sözleri bizim idamımız oldu. Alt ve üst ilişki düzeyini her zaman kendin koruyacan. Korumadın mı vay haline ki Sinan???
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,18
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 09:42:01
sinanı tanıyan senin oğlan kaç yaşında ki bünyamini tanısın doğru ya çocuk dr. u bünyamin bey
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,24
Sinanı tanıyan biri olarak 17.08.2012 - 09:11:37
Ben de kalıbımı basarım ki ne bizim oğlan bünyamini tanır, ne de bünyamin bizimkini. Olayı saptırmaya çalışmayın mübarek ramazan, beyler! Herkes çoluğunu çocuğunu düşünsün,inancını hayatına yansıtsın! Adam gibi dosdoğru olsun herkes, adam gibi!
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,20
Şerefi üzerine yemin edene 17.08.2012 - 09:08:02
Video kayıtları dökülünce şerefinin gireceği yerleri seçenekler halinde sıralama imkanı olmayabilir,aniden yer gösterilebilir. Operasyon anında çıkabilecek acı komplikasyonlara mağdur dayanmak zorunda kalacaktır ve mesuliyet kabul edilmeyecektir...
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%65,05
Tombul neden sustu? 17.08.2012 - 08:40:33
Yorumlar var tabi nedenleri için. Hani diyordu ya hep"Ben de burdayım, ben profeşörüm(zoraki-iteklemeyle),zaten çeneme dayanamazsınız,ben geleceğin rektörüyüüüüm." NAAAH! derler, bi de ŞAAAK! diye ses çıkar aşşağılardan tombul kız! Dur sen, sana da "Çakar"lar, soyadına dayanma rahat rahat!
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%58,78
Hastanenin verdiği iftar 17.08.2012 - 08:29:38
Bu iftara mason karısı hırskolik, avanesi ve R-pocket aptalı da katıldı. Davetli olmadıkları halde gelmişler bir masaya sinmişler birşey yok gibi.Onların bilmediği bir deyim vardır Anadolu'da: "Bişmiş kelle gibi" sırıtıyorlardı. Hayırdır,neden sırtarıyorsunuz? Neyse olan oldu ve ne yazık ki topun patladığını onlar da duyuverdiii. Ve Boket o masada en dindar olduğu için ona dua ettirdiler. Düşünsenize Boket sahtecilikle kirli ellerini açıyor ötekiler de etrafa baka baka sessizliğe gömülüyor...
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%46,43
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 08:19:31
arkadaşlar inanmayın.bu olayın arkasında size şerefimin üzerine yemin ederim bünyamin dikici var! rektör hocanın kimseyi koruduğu falan yok,bu sinan denilen arkadaş bünyamin dikicinin adamı çünkü bu asılsız olayıda o üstlenmiş durumda nedense sinan denilen şahsa adam rektörlüğün elemanı olduğu halde hemen sahip çıkıvermiş,analayacağınız bu olayın aslı arkası yokkkk
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%41,06
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 08:23:07
bu üniversitede olanlara sağlam mide dayanmaz..
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%56,46
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 08:19:17
başkan hayrdır? hani geçen rektörlük dönemimde cemaatçilerle işbirliği yapıyo diye habire ulusal basına haber yaptırıyodunuz rektörü. 1,5 yıldırda sesiniz çıkmıyo? ÇYDD li rektör ÇYDD li aslına geri döndü diye mi susuyodunuz? yarın bir 180 derece daha döner bu sefer menzir cemmatinden olursa gene mi bozuşacaksınz? masasına yumruk vuracaksınız? masasına yumruk vuranlar nooldu? şimdi masanın altından etek altına mı girdiler? bak gıkları çıkmıyodu? ne oldu başkan hayırdır? pazarlık mı var?
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%49,21
Ad Soyad Giriniz... 17.08.2012 - 08:14:46
başkan sen daha yeni uyabdın. aslında yeni uyanmamışınızdır da.. sizin solcu grupla olmuştur bir gerilimi, ufaktan ayar veriyosunuzdur tahminimce. yarın gelir sizi bir ziyaret edeeeer, beraber çay içersiniz, pazarlık olur iki koltuk daha alır susarsızın..haaa bu arada peri izindemiydi? Bak türk eğitimsen çıkıştı bi ara, çıkıştığı konular aynen devam ediyor ama ses yok neden? Mr. AA hemen üye oldu türk eğitim sen e şşştt dedi herşey süt liman..
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%42,25
Sabri Düzgün 17.08.2012 - 04:28:32
Başkan erken kalkta balığa gidelim. Düzce Yerel Haber, bugüne kadar rektörün her olayda üç maymunu oynadığını, suçluyu himaye edip, maduru cezalandırdığını haykırıp durdu. (Kendi üyeniz olsun olmasın) ortada işlenmiş bir insanlık suçu vardı. Sözüm ona emekçinin sendikası olarak olayı kınayamadınız (dostlar alışverişte görsün nevinden), böyle 15 gün sonra sahip çıkıyormuş gibi görünmek hiç inandırıcı gelmiyor.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,39
Nihat 17.08.2012 - 00:21:09
bu nasıl bir rezillik, bu nasıl bağnazlık, bu nasıl bir işgal? hani adalet olacaktı hani eşit kalkınma olacaktı, hani devlet içinde devlet olmayacaktı. YÖK yok mu? böyle hödüklerin ne zamana kadar saltanatı sürecek. aldattınız bizi, sildim sizi. Tek yol İslam hedef inkılap: yaşasın tüm halkların özgürlüğü, Kahır olsun Emperyalist düşünce ve Kapitalist zihniyetler. materyalist isen eyer sen ha takkeli ha pos bıyık ne fark eder. Zalim isen sen ha stalin ha mao ne farkeder.
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%53,10
serseri_06_ 17.08.2012 - 00:06:27
Bu nasıl adalettir`ki bu olayı bu kadar basit görüyor rektör. Karşılıksız bir yargı ile memuru karalayıp olayın üstünü kapatıyor. Eğer`ki çook çabuk kapatılmasını ve Düzce Üniversitesinin daha fazla yıpranıp düşmemesini istiyorsa böyle insanları Düzce Üniversitesi daire başkanı deyil kapıya güvenllik bile koymasın....
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%62,84
Emek 16.08.2012 - 22:15:21
Bugün ayın onaltısı. Olay, Düzce Üniversitesinde oluyor 15 gün önce meydana geliyor. Ve KESK üyesine onbeş gün sonra sahip çıkıyor. Bu onbeş neden bekleniyor? Olayı Yerel Haber ve Düzcenin Sesi gazeteleri sayfalarına taşımasa zaten unutulup gidecekti. Sendika dayak yiyen üyesine neden 15 gün gecikmeli yanıt veriyor
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%51,64
Ad Soyad Giriniz... 16.08.2012 - 22:06:45
bu nasıl bir zihniyet. Bu nasıl bir anlayış
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%47,15
SIRF ZORBA MI? 16.08.2012 - 22:10:22
sırf zorba mı kardeş? kimler kimler korunuyor?? tacizci, tecavüzcü, reçete yolsuzu..neyse bi tanesini memursen güç bela yök ten attırdı da öyle oldu. yoksa hala rektörlüğün şevkatli himayesinde idari görev almıştı millete kan kusturuyordu..yaa o hoca işte..anladınız değil mi?
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%50,41
BU NE ÇIKIŞ? ÇIKAR SONRA OYUNU?? 16.08.2012 - 22:08:50
ooo kesk hAYIRDIR? NE İŞ??? BU NE ŞİMDİ? BUNU NASIL OKUMAK LAZIM???
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%56,00
Mustafa Koçak 16.08.2012 - 21:51:22
İnsanın aklı hafsalası almıyor. Nerede suça bulaşan bir insan varsa soluğu Düzce Üniversitesinde almış. Düzceliler daha neyi bekliyor. Rektörün eşref saatini mi?
Aynı Görüşte misiniz?
Katılıyorum   Katılmıyorum
%62,00
Ahmet Gülaçtı 16.08.2012 - 21:50:16
gecikmeli de olsa üyeye sahip çıkmak güzel bir davranış. Bravo sayın başkan
Aynı Görüşte misiniz?