CHPli Başkan Albayrak Menzil’den dua aldı

CHP’li Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, tatilini geçirmek için Akçakoca’ya gelen Nakşibendi Tarikatının Adıyaman Menzil grubunun önderi Seyit Fevzettin Erol ile bir araya gelerek, onun hayır dualarını aldı. Akçakoca Postası internet Sitesinde yer alan haber göre,Nakşi lideri Erol’u Akçakoca’ya gelişinde Albayrak karşıladı.

CHPli Başkan Albayrak Menzil’den dua aldı
21.03.2013 - 17:25
33627
11

Akçakoca Postası İnternet Sitesinde yer alan haberin ayrıntısı şöyle:

Nakşibendi tarikatının kanaat önderlerinden Seyit Fevzettin Erol,  tatil ve dinlenmek için geldiği Akçakoca’da CHP’li Belediye Başkanı Fikret Albayrak tarafından karşılandı.

Akçakoca CHP’li Belediye Başkanı Fikret Albayrak, Nakşibendi tarikatının kanaat önderlerinden Seyit Fevzettin Erol’nu ziyaret ederek dikkatleri üzerine çekti.

Albayrak, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek ‘’İlçemizde sizi gördüğümüz için teşekkür ederim. Çok şükür sizi burada görmekten mutlu oldum. Bütün dostlarımız Adıyamana giderlerdi biz hep merak ederdik. Bu bizim için sürpriz olmuştur’’ dedi.

Peygamber Efendimizin Torunu Olan Fevzettin Erol “Belediye Başkanı CHP’li ama size muhabbet besliyor “ şeklinde sorulan bir soruya ”Önemli CHP’li olsun kim olursa olsun. Allaha inandıktan sonra, Resullaha İnandıktan sonra kim olursa olsun ayağı başım üzerinedir. Önemli olan inancı tam olsun araçtır amaç ilahi olacak, Dünya işleri araçtır. Dünyamızı ahretimize amaç yaptıktan sonra CHP’li olup olmaması sadece araçtır.” diyerek başkan Albayrak’a duada bulundu.

BAŞKAN ALBAYRAK TAM BİR MÜCAHİD GİBİ

SKY Tower Oteli Sahibi Zekai Aydeniz ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek” Fikret bey bize çok yardımcı oluyor. Kendisinden Allah razı olsun. Bizim iştirakimizde Başkanımızın çok emeği var. Tam bir mücahid gibi “ diyerek Kanaat önderinin yanında başkana dua etti. Seyyit Fevzettin Erol ise” kendisinden Allah razı olsun siz makamınıza geçin “diyerek dua etti.

Seyit Fevzettin Erol, Menzil Cemaatının merhum Lideri Seyit Muhammet Reşit(k.S) Hazretlerinin  büyük oğlu olup Peygamber Efendimizin soyundan gelen Nakşibendi tarikatının kanaat önderi olarak biliniyor.

Kaynak:Akçakoca Postası

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Yerel Haber (www.duzceyerelhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (11)

  • Kamil
    Kamil
    22.12.2022 11:28

    Menzil seyyidleri konya bozkır karacaardıç fart seyyidleri, Konya hadim gerez şeriflerine selam olsun

  • BARIŞ
    BARIŞ
    29.01.2014 13:09

    seyit fevzettin hz leri geylani hz lerinden teveccüh görevini almış dünyada teveccüh yapabilen tek şeyh dir ŞAH I BİLVANİS

  • kaan
    kaan
    16.04.2013 17:02

    menzil bir gurup değil bir tarikattir ve lideride gavs i sani hz leridir seyyid abudulkadir el hüseyindir lütfen bir haber yazarken bu çok önemli konularada özen gösteriniz çünki bir fıtbol müsabakasını anlatmıyorsunuz

  • uğur kale
    uğur kale
    16.04.2013 16:19

    haberi yanlış yazmışsınız. Nakşibendi tarikatının menzil diye tabir ettiğiniz kısmının şeyhi Seyyid Abdulbaki Erol (gavs) hz leridir.

  • abdulkadir daş
    abdulkadir daş
    16.04.2013 15:49

    amena mübarek SAADATANDIR ama menzil de kakan o deyil abdulbaki erol k.s. dur.mübarek partiye deyil belki başkanın hizmetine dua etmiştir. ama HABER BAŞLIGINIZ SANKİ CHP DUA ETMİŞ GİBİ ATILMIŞ...onlar siyaset yapmaz

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    16.04.2013 14:39

    Bu Allah dostu Eskişehir BUHARA köyündedir ismi Şah-ı Seyyit fevzettiz hazretleridir..Menzilde bulunan Allah dostu Gavs-ı Sani Şeyh Seyyit Abdulbaki hazretleridir..

  • Ahmed-SAHIN
    Ahmed-SAHIN
    16.04.2013 14:07

    selamün aleyküm muhterem ...seyyid Fevzeddin hz leri adıyaman menzil naksibendi önderi değil bu birincisi ikinciside seyyid fevzeddin hz lerinin soyadı eroğlu değil erol dur ....lütfen düzeltme yapalım haberde.....NOT: haber yaparken bir bilene sormak lazım bilmediğin şekilde yazma lütfen ....

  • mesut şansal
    mesut şansal
    16.04.2013 14:05

    Bu muhterem insan Adiyamanda ikamet etmiyor eskisehirde ikamet ediyor ikincisi ise adı feyzettin Eroğlu değil Fevzettin Eroldur.

  • YASAR ALTUN
    YASAR ALTUN
    16.04.2013 13:05

    Şeyh fevzeddin erol adıyaman değil eskişehirde şeyhdir.Adıyamanın Şeyhi GAVS HAZRETLERİ SEYİT ABDÜLBAKİ HAZRETLERİDİR.

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    16.04.2013 13:00

    Seyyid Fevzeddin Erol, Adıyaman Menzil gurubunun lideri değildir bilginize. Bir haberi yaparken araştırın...

  • davut
    davut