İŞTE DİKTATÖRLÜĞÜN FOTOĞRAFI

  • 17.10.2012 00:00

 Hasan Celal Güzel olarak bildiğimiz 30 yılı aşkındır Türkiye’de sempatik tavırlarıyla ve sahte tebbesümleriyle siyaset yapan zat, zaman zaman mağdur rolüne bürünerek bir üst çıtaya sıçramak istediyse de bu girişimleri siyasi arenada karşılık bulmadı. Siyaset, ona hayal kırıklığından başka bir duygu yaşatmadı. İçinde beslemiş olduğu kın nefret ve diktatörlüğü güce dönüştürmek için 1992 de ANAP’ın sendelemesinden nemalanmak ümidiyle Yeniden Doğuş Partisini kurdu. 1995 ve 1999 seçimlerine katılan YDP hezimete uğradı.

 Bu süreçte bunalıma giren Hasan Celal Güzel, (YDP)  ile dolaylı olarak tam bir fiyaskoya imza atmıştır.

Ulusal sermayeyi yıllarca kendi tekeline alan ve halkı iliğine kadar sömüren (Beynelmilel) uluslararası dolandırıcı Cem Uzan ve arkadaşlarına YDP’yı-GP’ye dönüştürerek Bu tescilli hırsızların TBMM girmelerine ramak kalmalarına sebep olmuştur.

Bu zatı muhterem, AK Parti’nin şahlanmasıyla beraber bir süre sesizliğini koruduktan sonra gündeme damgasını vuran Ergenekon ve benzeri olaylara karşı duruşlarıyla iktidara yeşil ışık yakarak, yanaşık düzen hareket etmektedir.

Şimdiye kadar kendini güzel kamufle eden Güzel, Cumartesi gecesiŞirin Payzın’ın sunduğu CNN Türk’te “ Ne Oluyor?”  tartışma programında çirkin yüzünü bir kez daha göstermiştir. Yüzüne geçirdiği muhafazakar-demokrat maske düşmüştür.

Program boyunca,  Hidayet hanımın şahsında Müslüman kadınların “Allah’ın farz kıldığı” Hicaplarına dil uzatan, alay eden, malayani davranışlar sergileyen ve program akışı içerisinde sürekli çirkinleşen Güzel (!), program boyunca,   saldırgan üslubunu sürdürerek hızını alamamış Kürt Halkına hakaretler etmiştir.

Hasan Celal Güzel, program boyunca, bu gün Türkiye nüfusunun neredeyse yirmi veya yirmi beş milyonunu oluşturan Kürt halkının varlığını, kültürünü, dilin yok saymakla yetinmeyerek ayrıca mesnetsiz ve seviyesizce Kürt edebiyatına diline ve lehçelerine hakaret etmiştir.

Hasan Celal Güzel’in bu çirkinliği aslını ve kendini  inkâr etmesinden, kendi kendini aşağılamasından öte bir şey değildir.

 Hayretle ve dehşetle programı sonuna kadar izledim ve düşündüm:

 İşte!  Bu zihniyete sahip olan bu kişi, 1920’lerde iktidara muktedir olan diktatör yapının minik bir yansımasıydı. Türkiye’deki katliamlara imza atan diktatörlerde, ihtilallere imza atan Kemalist generallerde aynen böyle düşündükleri için. Seksen yılı aşkındır seksen santim ilerleyememişlerdir.

Ne yazık ki bu ve benzeri kişiler, kendilerini efendi addedilerek devletin en üst kademelerinde görev yapmışlardır.

Bakın, bu zat nerelerde görev yapmış, hatırlayalım:

 Başbakanlık Müşavirliği, Başbakanlık Ekonomik ve Sosyal İşler Bakanlığı, İçişleri Bakanlığı Müşavirliği ve Müsteşar Yardımcılığı, DPT Genel Sekreterliği ve Müsteşar Vekilliği ve Başbakanlık Müsteşar Yardımcılığı görevlerini yapmıştır. ANAP’ta iki dönem milletvekilliği yapmıştır.

 İşin en vahim yönü ise,  bu kafatasçı güzeller güzeli (!) Turgut Özal hükümeti döneminde, genç dimağlara Milli Eğitim Bakanlığı, Gençlik ve Spor Bakanlığı görevlerinde bulunmuş ve bu yetkileri faşizan düşünce ekseninde yürüttükleri için gelinen nokta ortada malumun ilanı ve teresin ilahlığı tüm şiddetiyle devam etmektedir.

 Hidayet hanımı program içinde gösterdiği onurlu ve cesur duruşuyla kutluyorum.

   

Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Düzce Yerel Haber (www.duzceyerelhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (22)

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    15.03.2013 15:35

    Sevgili okur lütfen Maide süresi 32. ayet, ve diğer ilgili ayetleri okuyunuz daha sonra şu linki tıkla ve lütfen ön yargısız olalım: http://www.yorumla.net/turk-tarihi/5...ehzadeler.html evet Osmanlı sütten çıkmış ak kaşık olmadığını sızde göreceksiniz. iyi çalışmalar

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    14.03.2013 22:31

    Hocam merak ettiğim bir konu var.? Madem ki Osmanlı dini kullandı Kardeş katli doğru değildi bu söylenene göre Osmanlı Sultanları bir katil midir? Bilgimiz üzere Sultanlarımızdan Yavuz Sultan Selimde Ahmed ve Korkut kardeşlerini öldürdü. Eğer Yavuz Sultan Selim Katilse neden sadece 1 kase çorba ile sefer üstüne sefer yaptı ve aşılamaz denilen tarihde tek şahısların bile zor aştığı çölü o koskocaman bir ordu ile aştı .? Dini kullanan adam bu kadar cefayı cekermi.?

  • Liman der /Mücahit Toral
    Liman der /Mücahit Toral
    11.03.2013 11:00

    Sayın ali uzun Apo nun savunduğu dava KURAN gözüyle Hz. Peygamberin uygulamalarına bakarsak HAK, Ama yollu Batıl. takkeli münafıkların gözü ile bakarsan ihtilafa düşersiniz Şeyh sayıt ve onun savunduğu İslam kardeşliği davasına haksızlık eder Tağutun tuzağına takılırsınız. kurandan uzaklaşır Orhun kitabelerine tapmaya kadar gidersiniz yok eyer Mümin gözüyle bakarsanız peygamberin halklarla ilgili Medine uygulaması ortada, Doğrusu bende nihat abimin son görüşlerini merak ediyorum. viyana slm

  • Liman der /Mücahit Toral
    Liman der /Mücahit Toral
    11.03.2013 11:00

    Sayın ali uzun Apo nun savunduğu dava KURAN gözüyle Hz. Peygamberin uygulamalarına bakarsak HAK, Ama yollu Batıl. takkeli münafıkların gözü ile bakarsan ihtilafa düşersiniz Şeyh sayıt ve onun savunduğu İslam kardeşliği davasına haksızlık eder Tağutun tuzağına takılırsınız. kurandan uzaklaşır Orhun kitabelerine tapmaya kadar gidersiniz yok eyer Mümin gözüyle bakarsanız peygamberin halklarla ilgili Medine uygulaması ortada, Doğrusu bende nihat abimin son görüşlerini merak ediyorum. viyana slm

  • ali uzun
    ali uzun
    10.03.2013 02:31

    kamuoyunda Apo olarak bilinen teröristbaşı hakkındaki görüşlerinizi de merak ediyorum .

  • CÜPPELİ AHMET HOCA
    CÜPPELİ AHMET HOCA
    5.12.2012 21:13

    Cinler çarptı Taha kardeş .Tanıdığınız bir estetikçi var mı?

  • Köroğlu
    Köroğlu
    2.12.2012 17:21

    Nihat Hocam .söylediklerinin doğruluğunu zaman gösterecektir. Velakin, ülkemizde ne kadar çok diktatör varmış,onları göremeyecek kadar körmüşüz. İyiki söyledin. Raptiye rap rap,zaptiye zap zap,rep rep.

  • HALK EDEBİYATIMIZDAN
    HALK EDEBİYATIMIZDAN
    30.11.2012 17:19

    Ben bu anti şovanist mi , şovenist mi , showenist mi sözlerinden pek birşey anlamadım .Sanırım ,ANTİ SHOW-MEN Demek istiyor .bu arkadaş .Onun ne olduğu önemli değil .Fakat yazıları düşündürücü . Halk şairimiz Karacaoğlan dediği gibi : Çağır Karacaoğlan çağır , taş düştüğü yerde ağır, yiğit sevdiğinden soğur sarılmayı sarılmayı..

  • Anti showeniste
    Anti showeniste
    29.11.2012 19:53

    NİHAT kardeş profinde çok sitemli bakıyorsun. TIPKI : Leonarda Vinçi nin MONO LİSA PORTRESİ gibi . ağlıyor mu ,gülüyor mu ,yoksa hüzünle birleşmiş hiddet .. kime ....? NE olur ıslak ıslak bakma öyle ( Cem KARACA )

  • Ad Soyad Giriniz...
    Ad Soyad Giriniz...
    29.11.2012 18:15

    HAKİMİYET ,yeri göğü yaratan yüce RABBİMİN DİR . Değerli kardeşim sen ŞOVENİST LE ( CHAUVİN) ,ŞOVANİST( şov yapan ) karıştırdın galiba . YOLUN açık olsun.

  • xale sılo
    xale sılo
    29.11.2012 17:49

    http://www.duzceyerelhaber.com/kose-yazi.asp?id=3949&Nihat_TAsTAN-__Hakimiyet_Kimindir_? (Anti şovenist kardeş lütfen oku ve mümkünse görüşelim)

  • ANTİ ŞÖVANİST
    ANTİ ŞÖVANİST
    28.11.2012 18:35

    İnandığım yüce dinim ve onun PEYGAMBERİ ,( s.a.v) EFENDİMİZ , SANEMLERİ yıkmak için öylesine hidayetli davrandı ki , hak geldi batıl zail oldu.( Xale sılo kardeşe cevabımdır.)

  • Xale sılo
    Xale sılo
    27.11.2012 22:52

    VAY BE BU ÜLKEDE NE KADAR DA "SANEM"LERİYLE BERABER HİDAYET, BULANLAR VARMIŞ MEĞERSE !!! HAKİKAT İSE: "SANEM"LERİ HAYATINDAN SİLMEDEN HİDAYETE KAVUŞULMAZ. "HAKKI/ BATILDAN" AYIRMADAN HAKİKATE ULAŞILMAZ. Anti Şoveniste kardeşe düşünmesi için inanıyor ise irdelesin ve ona göre değerlendirsin.

  • ANTİ ŞÖVANİST
    ANTİ ŞÖVANİST
    27.11.2012 17:08

    hidayeti kutlayan hidayetsiz yazar : 1920 lerdeki iktidarları ve Kemalistleri ( Türkiye Cumhuriyetinin temsilcileri.) diktatör olarak nitelemek ,Hasan Celal Güzel ( TÜRKMEN OLDUĞU İÇİN.) Karşı çıkmak ; seni şövanist yapıyor.

  • murat
    murat
    9.11.2012 23:51

    ilk defa sitenızı gordum ve yazınızı okudum tebrık ederim sizi 5000 km oteden selamlar

  • rahmi
    rahmi
    21.10.2012 20:44

    eline sağlık Nihat abi

  • Poyraz POL.
    Poyraz POL.
    19.10.2012 18:21

    Ayhan, siz kofta bir güvenlik görevlisi gözüyle baktığınız için anlayamazsınız. daha önce de konuşmuştuk, lütfen biraz kitap oku ve olaylara farklı pencerelerden de bakmaya çalış şahsınıza demiyorum, ama sizin gibi düşünenlerin bir çoğu şu sözü söylemekteler (M. Kemal olmasaydı "Anneleri belli olurmuş- Babaları belli olmayacakmış" böyle aşağılıkça söylemlerle bir Türk Dünyaya bedeldir deyimleriyle senin gibi ve benim gibi safları hedef tahtası yaptılar. ekabir çocukları ne zaman öldü duydun mu?

  • ayhan seran
    ayhan seran
    18.10.2012 23:59

    Yazının konusu ne olursa olsun,kurtuluş savaşına,cumhuriyete,Atatürke dil uzatmak,tek adam,diktatör yaftaları takmak yazar müsvettelerinin tutundukları dal oldu bu dönemde.Ancak böyle prim yapabiliyor kifayetsizler.1920lerde sanki bu günkü demokratik düzen varmış gibi,krallar,imparatorlar,sultanlar yokmuş gibi milleti kandırıyorlar.

  • Yılmaz Gün
    Yılmaz Gün
    18.10.2012 11:04

    Siz sağcılar yıllarca desteklediniz şi mi aklınız başınıza geliyor dün de böyleidiler bugünde böyle bunlar malesef böyleler.yinede anladıysanız biz de sizi kutluyoruz:)

  • ALİ UZUN
    ALİ UZUN
    17.10.2012 17:53

    Kürtler dili,kültürü,edebiyatı,adet ,örf ve gelenekleri ile Türk halkının uzun yıllar bereber yaşadığı ve bu beraber yaşama arzusunu da hala devam ettiren bir HALK tır.Ahmedi Hani ve Melayı Ceziri önde gelen edebiyatçılarıdır.Hasan Celalin haddine değil bu meselelerde söz söylemek.

  • Faruk
    Faruk
    17.10.2012 15:02

    Hadi oradan hadi oradan denilir mi? hem de karşısındaki bir bayan yazıklar olsun bu ülkeyi böylemi yönettiniz hiç mi usul görmedin be adam!!!!

  • Taha Erdem
    Taha Erdem
    4.12.2012 18:19

    Ne yazık ki bu ülke de özeleştiriden bahsedilince, CİN şişeden çıkar ve güya müslümanım diyen cuhelanın suratına çarpar!!!!!!!!!!!!!!!